Bristande information

Igår efter skolan bar det av till stallet. Jag skulle ta Tootsie åt Jenny eftersom hon inte hann eller vad det var. Håller inte koll på det där så noga.. Iaf så åkte vi till stallet kl 5. Matchade tiden utmärkt ;) haha.
Gick till stallet, en ganska lång bit, men det får vara. Jenny och Sofia har på samma ställe som jag hade Nikita innan, så fick träffa henne också! :D
Red lilla rundan. I skritt pga Tootsie har varit halt. Dumt att anstränga henne för mkt då. Sen red vi runt lite i paddocken. Jag fortfarade i skritt, men arbetade henne lite i form ändå. Cikko blev svettig den stackarn ;)
Saknar dig, Nikita. Kändes jobbigt igår att se dig långhårig, tjock och med fet man och svans. Gå inte under!!
Sen åkte vi hem till kära Strömma och Jonna sov inne hos mig. Allting var i sin vanliga ordning då. Nästan.
Idag är det inget speciellt på listan. Måste antagligen till sätila och köpa frukost, eller så gör jag mackor sen. Vet inte än. Vårrullar och raggmunk på matlistan också.. Vet inte vad jag tycker om detta :S
Förlåt för bristande information, men det beror ju på en orsak :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0