Dans och liseberg

Hade en halvtimme på mig att göra mig iordning igår. Kändes SÅDÄR måste jag säga! Iaf, en timme senare satt jag och Kicki på tåget som bar oss till gbg. Tåget gick förvånandsvärt fort, och vi var framme ganska snart. Väl utanför liseberg, träffade vi hennes familj och en kompis till Hanna. Gick på liseberg en stund innan vi satte oss för att titta på ganska många bidrag innan Hanna och hennes companjoner kom. Vissa tjejer (och killar) var faktiskt väldigt duktiga, medans man ibland frågade sig själv varför vissa dansade. Vissa hade liksom inte en tendens till att vara i närheten av dem andra, eller ens kunna dansa själva. Varför inte hitta en sport man trivs med och som man är bra på?
Hanna var i alla fall jätteduktig. Har 2 filmer på henne nu. Delade med mig med en film till henne, så hon kan granska litegrann! Kanske lär man sig något på det också..
Fick skjuts av deras snälla far hem till strömma. Förresten OFTA man glömmer dra handbromsen ;) Kicki fick se mitt rum, och sa bara ojdå. Sedan hade vi krig om pengar.
Satt i pentryt en ganska lång stund sen på kvällen. Jonna sov sen hos mig och höll på i mitt hår tills jag i princip somnade.
Nu sitter jag och har tråkig naturkunskap. Orkar inte jobba med det just nu, känner mig för trött för det..

VARFÖR? Hur kan jag vara så jävla DUM?!

Kommentarer
Postat av: Jonna

vad är det nu du har gjort? :(

2007-12-10 @ 08:30:45
URL: http://rum311.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0