Detta liv..

Vet inte riktigt vad jag ska skriva här idag. Känner mig helt.. mållös. Igår kom det jag förstått att det ska komma. Det som jag hatar så jävla mycket. Varför ska det alltid drabba mig?! Förlåt för att jag inte ringde er jag skulle ringt igår, men jag fick en panikångestattack på kvällen. Jag hatar det där illamåendet, skakandet, kallsvetten och gnisslande tänderna. Jag kunde sen inte sova på hela natten. Illamåendet sved i halsen och svetten bara rann. Pappa hade varit orolig han också. Inte sovit en enda blund. Förlåt...
Idag vet jag inte om jag kommer att åka till skolan. Det återstår och se. Jag är bara så rädd att någonting ska hända på skolan. Att jag biter ihop så mycket med käkarna att jag inte ska kunna tillkalla någon hjälp. Någon som kan sitta hos mig och inte bli rädd, arg eller nervös över mitt aggerande. Någon som inte sticker iväg när jag spyr, bara finns där. Kunna klappa mig på huvudet och säga Jag finns här. Därför, vet jag inte om skolan är ett alternativ för mig idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0