Ett stort frågetecken

Helt plötsligt känner jag mig så fri. Jag kan göra allting jag vill. Satsa på hur mycket som helst. Som jag alltid velat, kunna och vilja följa mina drömmar.

Igår satt vi uppe och kikade idol. Glad jag blev när Marie vann! Grät för fan för hennes skull. Trodde jag skulle dö när Marie pussade Amanda på kinden och kramade om henne. Aja, men så kan det va :)
Idag vaknade jag av mammas väckarklocka. Bara att gå upp, käka lite frukost och göra sig iordning. Vi åkte iväg till Åhaga på julmarknad och träffade Eva och Magne där som vi var med en bra stund. Vad kanske inte så jätterba julmarknad, fastän allt är väldigt fint och så! Men kände att den var med gjord för äldre och yngre. Inte direkt till min årskull..
Vi åkte sedan vidare till stan, och hämtade våran nya tv. Förresten ska vi antagligen beställa min nya dator idag också :D. Fast jag tror dessvärre inte att jag kommer få den förrän på julafton. Inslagen och allt..
Nu är vi iaf hemma, och pappa installerar skiten. Sen måste vi iväg på en tripp till Strömma, eftersom jag glömde min väska där :( Jävla klanthuvud är jag. Eftersom jag ska till gbg imorgon måste jag ha mitt fritidskort, och eftersom jag ska till liseberg måste jag ha mitt guldpass. Nya mini-piller fixade jag igår. Jävlar vad tanten i telefonen blev sur då. Hon borde vara glad för att man skyddar sig istället! Surtant..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0