Fredag 21/12

Vaknade faktiskt inte imorses när alla åkte till skolan. Bara av att mormor öppnade min dörr och viskade: Ida, Ida hela tiden. Blev jättearg. Försökte somna om, men inte så lätt när hunden ligger över huvudet på mig.
Var hemma hela dagen idag. Hur tråkigt som helst. Datorn funkar fortfarande inte. Men, men. Hoppas Peter kommer hem och löser det?!
Sen kom mammas efterlängtade kusin :) Alexandra och Stratos är såå söta. (iof har jag träffat dem innan, men ändå) Däremot var det första gången som jag träffade Pedros, och det var kul. Har inte pratat överdrivet mycket engelska, känner att jag inte har ett bahov av det. Haha. Therese översätter nästan allting på grekiska till Pedros istället.
Känner mig helt flötig nu.. Ätit tacos med massa annat gott, sedan ätit marängswiss, massa godis och druckit massa gott. Alla utan Pedros är överlyckliga eftersom de inte har ngt smågodis i Grekland. Förresten tycker dem att vi har det fruktansvärt fint här hemma, och att vi bor helt överflödigt. I Grekland har dem inte så mycket pengar, och jag tror att dem bor på typ 60 kvadrat. Ändå driver dem en pizzeria som går bra och allt det där. Känns hemskt :( Dem vill att jag ska komma och bo hos dem ett tag och jobba i deras pizzeria. Fatta vad kul det hade varit! Dem bor någonstans på väg upp i bergen på Kreta. Underbart..
I övrigt har jag ingen mer information. Ingen nödvändig sådan i alla fall :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0