Fredag

Ibland måste jag erkänna att jag är GRYMT besviken på människor. Ska man på ngt sätt gå och skaffa sig låtsas vänner? Liksom bara låtsas hela tiden och sedan bara strunta i andra människors tankar och känslor?

Aja, idag har vi väl haft svenska första timmen. Hade inte gjort läxan, men fick kolla i boken ist. Sedan hade vi arb. m. häst, med Charlotte. Klassen delade upp sig och vi var ganska många som stack ut och red. Resten kollade när Charlotte utbildade Clown och Blondie. Efter att vi ridit (jag red förresten Coctail som är tjock, men pigg, vilket jag hellre tar än en smal och långsam. Till ochmed Coccen  kan faktiskt gå på tygeln.) så gick vi och tittade på Agge när hon masserade Triton. Han har lugnt ner sig en hel del sedan hon började att massera vilket syntes! Skönt att han lärt sig att slappna av och njuta istället för att bitas och sparkas.
Åkte hem vid 1. Hade då hunnit städa ganska grundligt i mitt rum. Släppte av Jonna och sedan åkte vi och handlade. Var meningen att jag skulle iväg på BHC-AIK idag, men nejdå. Jävla Borås. Ett kylaggregat hade gått sönder och det gick därför inte att spela. Blir så sur. Hade så gärna velat åka dit med min pärla :(
Därför kommer det bara bli soft hemma idag. Iof är det ganska skönt det också eftersom jag ska stå en hel del imorgon. Får inte glömma att ta med en stol att sitta på :S sälja på Borås djurpark från halv 1 till 8 typ. Sen blir det faan sängen när jag kommer hem för att tidigt upp och jobba på söndag. Mina dagar, helger, vecor känns helt.. planerade. Ett planerat liv, som jag inte känns att ha valt själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0