Jobb och staaan

Jobbet gick väl ganska okej igår ändå. Var pigg på kvällen (otroligt nog!) Sov sedan tyvärr bara ca 5-6 timmar.. Sedan upp idag kl halv 6 för att jobba på ellos. Gick väl ganska fort tiden faktiskt. (kan ha med att göra att jag slutade ganska mycket tidigare?) Ny tjej på jobbet idag som jag fick lära upp litegrann också. Eller aa, hon hjälpte mig. Haha. Tur det. Roligare att arbeta två! :D Åkte med mamma in till stan efter jobbet och mötte Kicki där. Jenny var med en stund och kikade runt i affärer i knalleland. Hittade absolut ingenting iof hade jag inte orkat med att prova heller, alldeles för jobbiga kläder för det. Jag och Kicki drog sedan vidare till stan, och hälsade på Claes en stund. Han fick mycket att göra, och vi stack till mcd istället. Åt GOD mat som jag kommer vara arg att den finns efter nyår och satt säkert där i en timme eller mer. Hade en timma kvar sedan innan bussen gick, så vi gick till Claes igen och tjötade. Fick göra iordning på alla hyllor dåligt ordning, herr fisk! och sedan tog vi bussen till dalsjöfors. Jobbigt att behöva åka till dalsjöskolan.. Trodde den var glömd?
Imorgon har jag planer, men dem kan jag inte riktigt avslöja här än, eftersom jag vet att Herr Badh läser :P
//Hejhopp


Förresten..
Kicki, vet du om hur mycket jag saknar dig när jag inte är med dig? Nu är ALLT som förut, och fan vad jag saknat det :( Vi får inte göra såhär ngt mer. Det ska vara du och jag förevigt. Min ork att fortsätta skolan på en annan ort knäcker mig, när jag vet att jag hade kunnat välja som du. Jag VISSTE att vi hade kunnat gå ihop. Vara ihop föralltid. Som förut. Som nu, fast i skolan. Men nu ska vi ses på helgerna du och jag. Massvis!
För du och jag, vi är som tvillingsjälar. Vet du om det?! Det finns ingen i hela världen som är så lik mig som du är! Och att jag hittat min tvillingsjäl, det kan inte bara vara påträffat.. Jag älskar dig!!

Kommentarer
Postat av: C Badh !!!!!!!!!!

Haha Jag har varit inne här 2 gånger lilla du , Lät som jag skulle vara Mr Spion :P
Vi får vell se om jag orkar med dina "planer" efter 12 timmars jobb och du , EN SAK! Kalla mig inte FISK!!!!!! Det är din kille som kallas det , Glöm inte det

2007-12-27 @ 22:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0