Jobb..

Idag har det bara blivit till att jobba. Inte så kul kanske, men pengar får man. Jobbade från 10 till 17. Iof, mamma väckte mig kl kvart över 10 och sa att jag skulle upp :P Men så kan det bli, om man är uppe så sent på nätterna. Men vad gör man inte för en vän i nöd? :)
Imorgon blir det också jobb. tror vi skulle iväg på teater eller ngt. Tror det var pippi, men inte säker :P
Ska skriva lite i Simons bok, anteckna att jag jobbat, och sedan ta mig en dusch. Ska bli skönt.. Ska stå där inne tills jag blir helt röd på kroppen. Så underbart.


Jag vet vad bloggen är till för. Men det går inte att eftersträva. Allt behöver få komma ut. Vad jag känner och tycker om mig själv just nu. Någon som kan förklara för mig hur jag ska göra. Vad jag ska satsa på i mitt liv och inte. Ibland känner jag mig som ett STORT levande frågetecken. Lever för dagen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0