Julafton!

Mamma väckte mig, kanske inte på det trevligaste sättet, men ändå :P Tog väl någon timme innan jag tog mig upp, åt och började göra mig iordning. Var inte ens färdigpåklädd när en viss del av släkten kom. Skäms på mig som lägger ner mer tid på att prata med andra ;) Fast det är det värt.
Mira springer fram och tillbaka med 2 andra hundar i arslet. Är helt slut, flåsar och grejar. Så nu får hon ligga i min säng jämte mig och slappna av. :) Så är det att vara prinsessa :)
Hela släkten är här nu, ganska många kan man säga. Tur att vi har ett stort hus. haha. Ändå ska alla vara i sama rum och trängas, det är väl ganska konstigt? Som pappa alltid brukar säga.
Nu är det dags för hur mycket julmat som helst, så ska ha det godaste och gå ut nu :P haha.

God Jul på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0