Känslor

Var är all denna snö? Den borde väl komma snart?! Det hör liksom till att det ska finnas snö när julen snart är här. Menas det alltså att det inte ska komma någon mer snö nu? Någonsin? Man märker stor skillnad redan från förra året. Jag menar, hur underbart är inte detta kortet på Herrgården med all snö? :)
image1

Vi skulle  ha haft samhäll idag, men nje, det blev inget av det. Så nu har jag haft en lektion 07.40 och min nästa är 14.40. Känns inte direkt motioverande :/ Hungrig är jag också.
Bror hade visst fått åka in till sjukhuset igår. Hade mått roligt dåligt, och det visade sig att han hade tarmvred. Err litet hjärta till honom<3

Vissa andra behöver inte hjärtan. Förtjänar inte hjärtan. Åh, vad jag önskar ibland..

Ett litet hjärta till mitt hjärta också. Jag saknar dig, men det blir bäst såhär. I längden blir det faktiskt det, och jag vet att någonstans på insidan vet du det också. Det är jobbigt i början, det kanske alltid kommer att vara jobbigt, men vi måste försöka. Försöka att stötta och finnas där för varandra. Tårar rinner ibland ner för kinderna, men det är bara att torka bort dem. Bli arg, bestämma sig för att detta verkligen var det bästa. Vad eller hur människor än gör, kommer dem aldrig få mig att sluta älska dig. <3

Kommentarer
Postat av: Fridah

wiie, ha en fin dag :)

2007-12-10 @ 11:35:11
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0