Kväll med Kicki<3

Hann inte mer än sluta och sätta mig framför tvn innan Kicki var vääldigt jobbig och fick mig att duscha, göra mig iordning och bli hämtad runt 1½ timme senare av Azzar. Skjutsade oss till ngt som inte är Tullen, utan ngt annat. Kommer inte ihåg? Aja, Ann hade iaf fest där, och det blev la ett par gratis öl om man säger så :S haha. Stackaren somna och hela hans flak var borta :P
När klockan blev 1 (prick!!) gick vi till stan. Var skitmycket folk på krogen och träffade väääldigt många jag inte sett på ett tag. Skulle åkt med Sammie på efterfest, men vi drog ifrån han. moahaha. Stackaren :P Åkte hem till Mellgren för att sova runt halv 3 snåret kanske? Kicki åkte med Claes hem, som inte såg allt för nykter ut..
Sov sammarlagt ca en halvtimma inatt. Mellgren kommer inte ihåg att vi sov alls, men jag minns att han nästan knuffade ut mig ur sängen så, ja. Vi sov. Mådde dåligt så in i helvete.. Satt utanför toan hela morgonen med ett täcke om mig och åt musbett på en jävla mackjävel. Lade oss och sov i soffan en stund, underbart! 1 timmes sömn :) MELL Okej, Kicki? följde mig till mams sen, som hade förberett salta ess och sånt. Ska snart fixa iordning pommesfrites och sånt till mig. Snäll mamma.
Skulle börjat jobba för 15 min sedan, men hoppas på att jag inte ska behöva jobba så länge idag. Orkar fan inte det.. Och imorgon är det jobb på ellos som gäller, men jag ska lägga mig så tidigt som bara går idag!
Förresten hade Johan på ngt sätt fått mitt nr (kan det vara från farmor?) så ska bli kul att få upp lite kontakt med honom också :)
Nepp, nu ska jag sticka. Jobba... Fyyy faaaan!


Kommentarer
Postat av: Badhh

Jag kan säga dig att jag var väldigt icke nykter haha :D , hoppas du hade en bra kväll o bra natt ;)

2007-12-26 @ 23:41:20
Postat av: Frisse..

Hej.
Jag och min matte bor på Byttorp. ;)

2007-12-27 @ 09:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0