Lagom kul

Åkte till Grand igår då. Åt på ett jättegott julbord! Fanns hur mycket som helst att välja ibland. Var jättelänge sedan jag träffade Terese också. Fast hon börjar ju jobba här igen i augusti.
När det var dags att gå utanför dörren till baren och allt, började jag helt plötsligt må väldigt illa. Fick springa in på toaletten, men ingenting hände. Blev arg på mig själv. Vill verkligen inte må såhär. Försökte rycka upp mig, men stötarna kom hela tiden och när mamma och dem bestämde sig för att åka och förfesta innan dem skulle till Grand, Swing osv, bad jag att Sandra skulle skjutsa hem mig innan hennes arbete på Swing började. Var nära att spy hela vägen, så hon fick köra fort. Tur att jag inte är åksjuk? Kom hem och lade mig nästan direkt.
Det visade sig att Rasmus också varit sjuk, eller i alla fall haft samma symtom som mig, så jag hoppas att det är det, så jag inte håller på at bli psykisk sjuk eller någonting. Har redan varit med om det, och jag orkar fan inte med det mer.. Så, idag blev det inte heller något jobb för min del. Har legat i soffan hela dagen och varit så jävla hängig. Bara gått upp och käkat bakfylle mat, och ingenting annat. Känner mig så.. BLÄÄ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0