Längtan.

Åhh, J<3
Jag saknar dig förbannat mycket också! Men du har lovat mig. Du har lovat att du ska flytta till Borås en dag. Och då ska vi umgås super mycket!
Utan dig, hade Strömma inte varit det som det är idag. Aldrig. Jag tycker redan att det är svårt att vara på strömma. Jag gör faktiskt det. Jag vill bara vara hemma, hos mina vänner i Borås. Umgås med dem jämt. För hemma är hemma, och hemma är här. Jag vill inte vara där. Jag vill vara här. Jag vill att DU ska vara här, så du kan dela de stunderna med mig.
Jag älskar dig, vill att du ska uppleva allt jag gör. Med mig.

Kommentarer
Postat av: Jennipher

Hjärtat, orka att jag sitter och kollar tillbaka i din blogg och börjar grina när jag läser vissa inlägg. :) Puss på dig mitt hjärta

2008-12-24 @ 22:14:36
URL: http://jennipher.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0