Lite information :)

Har precis kommit tillbaka från en hästlektion med Barbro. Harvade i paddocken med Arthur med Sarah och med hjälp av Barbro. Han var såå jätteduktig! Barbro var jättestolt över honom, tror vi var de första som fick harva med honom av alla elever. Känns bra.
Snart ska vi iväg och äta lasagne. Så jävla gott!!
Jag och Jennipher åker ju iväg och bor på hotell dagarna innan julafton, och nu är det bestämt att Therese m. familj också ska dit, någonting som jag naturligtvis tycker är jättekul. Det som också är jättekul är att Therese tycker att det är minst lika kul själv också. Det var länge sedan hon var i Sverige nu.. (mammas kusin belägen på Kreta) Har ganska mycket gemensamt med henne har jag hört. hehe.
Kristina kom förresten hit idag och sökte jobb. Vill ABSOLUT INTE att hon tar detta jobbet :( Hon förtjänar inte att vara här, slita med våra tjocka hästar. Hon har det tusen gånger bättre där hon är nu. I alla fall i utbildningssyfte. Iof så kanske det inte alltid är så roligt att få vara själv i stallet och få göra ett slitjobb..
Har fått mejlet nu angående julmarknaden i djurparken. Stod ganska mycket och bra info om det, får verkligen hoppas att allt går väl nu. Men att vi ska ha med oss kvittensblock tycker jag låter lite konstigt.. Samma sak att det inte finns några stolar, och att om man får ett 1.80 m bord ska man dela det med ett annat företag. Får se till att komma i tid och få ett bra bord och en bra placering som vi vill ha (om vi nu får välja).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0