Lite jobb och vanlig dag

Sovmorgon. Åh, ja vad underbart! Vaknade av att någon duschade i rummet bredvid mig och insåg att jag inte skulle kunna duscha då.. Vill inte direkt ta den andra duschen :S
Eftersom vi åkte med Elin igår till Sätila, fick jag köpt mig lite frukost tills imorses. Är inte alls förtjust i pucko längre. Dumma varberg :(
Men, började med småföretagande idag. 2 timmar gick åt för att bara göra en massa bokföring. Som jag och Paulina gjorde. Sedan hade vi naturkunskap och satt och lyssnade på AnnSofie i 1 timme. Som tur är, går tiden fort eftersom hon överdriver så mycket :P haha. Sedan hade vi häst med Agge, och vi var ute i stallet och kollade tänder. Jag och Wibben hade myyyyys med Gumman :D
Nu har jag lite mer koll på vilka dagar som jag ska jobba under jullovet. det blir..

- 25-26 Personlig assistent
- 27-28 Ellos
- 1-3 Ellos
- 4-6 (7) Strömma

Känns bra att jag har såpass mycket jobb som jag har ändå.. Antagligen kanske mamma ska försöka få in mig på brotorp också, och då är jag inne i borås kummun :) Det är skönt att veta. Synd att jag inte hunnit fylla 18 än, med tanke på att min lön på ellos höjs med nästan 30 kr/t då. Men det får bli som det blir. Jag ska vara glad att jag har ett jobb överhuvudtaget! Måste se till att använda min kalender nu också, känner att det börjar bli lite mycket att hålla reda på..

Nu är det snart julfest här på Strömma, och vi ska väl gå och göra oss "iordning" snart. Typ byta byxor och tröja, sen äta litegrann. Vi är svinhungriga :/ hmm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0