Liten uppdatering

Blev ju samtal för några stycken av oss idag med Kent. Tyckte faktiskt att det gick bra. Inte riktigt lika "töntigt" som jag förväntat mig. Kändes ganska bra att få höra vad Kent tyckte om allting både under själva akten och efteråt. Man vet ju liksom inte vad som rör sig i hans lilla huvud..
Efter det blev det i alla fall mat. Kom inte ens ihåg vad det var, men.. Aja.
Var lite extra snäll mot Barbro och sa att jag kunfr ta kvällsfodringen idag. Kändes dumt att Kent skulle få åka hemifrån för det :/ Tar ju liksom bara max 10 minuter.
Imorgon blir det en timme engelska och sen en timme samhäll. Sedan slutar vi, och min kära mormor kommer och hämtar oss då. Får vara beredd ett tag innan bara, hon brukar inte ha så mycket annat för sig på dagarna, så hon åker liksom hemifrån över 1 timme innan hon ska vara här.. :P Men men. Jag ska inte klaga :P Ska fråga henne om hon kan vara så vänlig att köra mig till mcd också. Var såå länge sen jag var där nu så börjar bli desperat..
Äsch, klockan ringer 06.15 imorgonbitti. Går upp 07.10. Kanske dags att gå och lägga sig. Behöver min skönhetssömn^^

TACK KICKI!<3<3

Kommentarer
Postat av: Jonna

tycker verkligen att din blogg blev supersnygg! om det inte löser sig med min under lovet, med Jennipher och så. tror du Kicki har något emot att fixa min också isf?

2007-12-20 @ 10:56:32
URL: http://rum311.blogg.se
Postat av: Kicki

Hehe ja råka visst ändra litetill nu ;) Får väl se om du ser skilnaden eller om du vill ha de som det var innan

2007-12-20 @ 11:48:53
URL: http://kristinschelin.blogg.se
Postat av: Kicki

test

2007-12-20 @ 11:53:14
URL: http://kristinschelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0