Måndag 17/12

Jag har korttidsminne, vilket säkert många redan vet om mig.. Vet knappt ens vad jag gjorde igår..?
Men iaf. Jag jobbade. Var väl hemma först i några timmar, spelade lite spel och sådär, sedan åkte vi in till stan för att kolla på en dator. Jag fastnade för en, som jag faktiskt sitter och skriver på just nu. :) Allt som allt gick det väl på runt 12000, men det är det värt :)
Kom ner till skolan ganska sent, Jonna och Jennipher hade fått sålt 2 st handdukar, vilket var väl.. Ja, bättre än oss naturligtvis, men i det stora hela, helt klart icke godkänt! Jonna sov här och vi var uppe till 12-halv 1 eller så. Jag har börjat bli en uppsittare, inte alls bra..
I vilket fall som helst var jag pigg imorse! Jennipher hade redan åkt iväg till Ester Mosesson för ca 20 minuter sedan. Vi gick upp och åt frukost och hade sedan natur i en lektion då vi bara satt och skrev massa. Inte alls kul.. Men sedan kollade vi på en riktigt intressant film i typ 90 minuter medan Ove höll på att fixa med datorn. Han tyckte det var en skitbra dator, vilket naturligtvis glädjer mig :)
Åt äcklig mat, och sitter nu här med Jonna som kollar lite film. Har ingen aning vad som händer idag, men Wibben ville att vi skulle göra klart 2 st arbeten som ska vara klara denna veckan. Kan ju faktiskt vara ganska smart i och med att jag antagligen måste städa imorgon. Besiktning av rummen någon gång på dagen eller ngt skulle jag gissa på.
Svenska sista lektionen, alltså om typ.. Ja. 14.40. Räkna ut själv :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0