Min torsdag

Jag trodde också bara att det var sådana brottslingar, men Kent hade pratat med flera stycken som jobbade där, och dem förklarade läget. Det är därflr han vägrar släppa sin dotter ensam.
Hade bara engelska idag, betygsnack. Kändes fruktansvärt onödigt att jag inte åkte hem igår. Men det kan man ju aldrig veta i förväg.
Mormor hämtade mig och Jonna. Åkte med henne till vårdcentralen. Dem hittade ingenting och mormor blev sur, för att hon har ont. Sedan kom jag hem och vi åt potatisgratäng, och fläskfilé i gräddsås. Underbart gott. Jag och mamma tog oss sedan en tripp till Gällstad och skulle se om vi hittade lite kläder, men nej. Inte då. Usch, att folk kan med att ta på sig av de tjejkläderna som finns där just nu. SKAM på dem! Besökte också den nya affären, men inte bättre där. Åkte hem, ganska besvikna. Efter att pappa kommit hem, åkte vi in till stan och skulle lämna honom. Han skulle på julbord någonstans.. Sedan åkte vi och handlade lite, hämtade mina skor hos skomakaren, och köpte mcd. Underbart! :D

Datan funkar inte hemma. Vi har två stationära hemma, och såklart ska det då funka att koppla mig in på det nätet. Men det funkar inte. Kan ha med att göra att den ena av våra stationära inte heller funkar? Fattar inte vad som håller på att hända.. :S Helt fucked up.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0