Min "underbara" dag

Vaknade idag av att hunden hade tagit halva min sida av sängen. Men det brukar inte göra så mkt, man viskar på henne och hon blir jätteglad. Lägger henne under ens täcke och myser, så somnar hon igen.
Gick ned och gjorde frukost.  Duschade sedan och gjorde mig iordning litegrann innan jag skulle iväg. Åkte sedan iväg med mamma till netonnet och skulle kolla på en dator som inte fanns på lager. Blev ganska sur, men inte mkt att göra åt. Skulle sedan ha åkt till siba för att kolla, men gick inte så bra eftersom vi inte hade så mkt tid på oss. Åkte sedan till city och mötte Moa och Paulina. Satt på djurparken i 6 "underbara" timmar. Fy fan vad kallt det var. Ingen av oss hade känsel i varken tår eller fötter. Sen var det bara 2, ynka 2 UF-företag som fick sålt. Vi fick inte sålt en enda handduk, och fy fan vad arg jag var. Vi gjorde massa desperata saker som att ropa in folk, gå runt och nästintill tvinga i dem information liksom. Men nej, folk verkade vara mer intresserade av självaste lussepromenaden. Kände att alla de där timmarna VERKLIGEN INTE gjorde min dag bättre. Efter ett tag gav vi upp hoppet, gick hem fastän man inte fick. Satte oss vid en brasa och njöt av värmen. Vi fick små blåa ficklampor av en tomte som sedan var med oss en stund. Pratade gammal historia samtidigt som vi satt och värme oss och lyssande på julmusik. Hääärligt :)
Sedan kom mamma och den värsta dagen på länge var över. Miras pussar värmde :) Åkte och hyrde en film som vi nu ska ta oss en titt på.
Rasmus och co. kommer väl också hem snart. Varit i Lidköping och spelat hockey. SAKNA HOCKEYN! <3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad bra att dagen fick ett lyckligt slut iaf (:

2007-12-15 @ 20:03:47
URL: http://traiin.blogg.se
Postat av: Linda

Vi brukade ha typ två läxor i veckan hela denna terminen förutom tre.. två av dom hade vi inga läxor allt och nu kommer ju den tredje med massa läxor eftersom att vi sköt upp det >.

2007-12-15 @ 22:04:16
URL: http://traiin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0