Skärpning

Skärp er nu, alla ni som inte skriver bloggar. Det är GRYMT tråkigt att sitta och vänta på att ni ska skriva.. Man kanske inte har någonting i skallen, kanske inte ens har hittat på någonting på en hel dag, men det finns fortfarande saker att skriva. Vad som helst är bättre än att man inte bryr sig.. Har så stolt bestämt mig för att inte kolla era bloggar mer. :) (Kicki, jag vet ditt problem)

Idag har det bara varit massa jobb. Började kl 10 då mamma väckte mig. Var faktiskt duktig och lade mig i någorlunda tid igår. Kändes asskönt! :P Annars har jag väl bara haft det som vanligt på jobbet. Jobbade 8 timmar, och är evigt tacksam över att jag inte behövde jobba igår!<3
Orka vänta på att Johan är seeeg :P


Stenbocken
December:
Håll i hatten, under den här månaden händer det osannolikt många saker. De flesta av dem innebär positiva förändringar för dig. Kärlekslivet bjuder på ny romantik, i ditt yrkesliv stöter du på helt nya möjligheter, och dessutom blir det en extremt intensiv och spännande julhelg. Kanske gör du en oväntad resa. Kanske får du kontakt med någon ur ditt förflutna. Fullt med omskakande, huvudsakligen roliga upplevelser. Kärleken riskerar att hamna i kläm men inte om du planerar din tid väl.

Blää, stämmer så bra in så jag får rysningar.. :S


Kommentarer
Postat av: Jennipher

Jag skriver nästan alltid blogg :'(

2007-12-30 @ 19:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0