Söndag 9/12

Igår satt vi uppe och tittade på en film till ganska sent. Kommer aldrig ihåg vad den heter, men den 3:dje filmen i serien The fast and the furious. Tycker den första är den allra bästa, fastän den andra är helt klart godkänd. Beror ju på om man tycker om överdrivet snygga bilar eller inte ;)
Imorse vaknade jag kl halv 11 av att pappa kom in med frukost på sängen. Numera får jag förresten sova inne hos mamma varje natt, för pappa sover i min säng när jag är på skolan hela veckorna, och han vägrar att låta mig sova där. Han tycker jag kan sova hos mamma och Mira istället. Men det duger, så länge jag är ensam ;)
Gick in i duschen och stod där en bra stund, fastän vattnet var kallt. Vet inte varför, någon hade väl duschat där innan.
Nu har jag all tid i världen snarare typ 3-4 timmar på att packa, göra mig i ordning och tvätta innan Kicki och Lena kommer och hämtar mig. Sedan bär det av till gbg, liseberg och Hanna :) Inte direkt kul att jag inte tänkte på att ta med mig några kläder hem i helgen. Inte heller att jag får gå och rulla runt på en stor resväska hela dagen. Men det får jag leva med.

Varför uppdaterar inte folk sina bloggar? Hjälp, jag vet att jag sagt detta typ 1000 ggr nu, men jag blir så sur och besviken när folk inte skriver. Vill ha någonting att läsa hela tiden. Känns som att jag snart inte har hjärta till att låta dem göra ngt annat än att skriva. haha. Men så är inte läget. Varför sitter folk på internet om dem inte har tänkt att skriva blogg? Jag som trodde att det liksom hörde till.. Men men. Alla gör som dem vill, är folk helt tankelösa, så är dem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0