Strömmatripp

Nu har jag kommit hem från en tripp till Strömma. Övningskörde dit, och jag känner av själv, att ibland tänker jag på så mycket annat. Man är liksom van vid att göra det när man bara brukar sitta jämte och inte göra ett handtag..
Elin var på skolan och blev hyfsat paff när jag kom dit för att bara hämta min handväska. haha. Crazy ;)
Körde sedan till ishallen och hämtade Emil och en väldigt besviken Rasmus. Han hade blivit lite arg på domaren och fick 2 matchstraff på 10 min. Ganska onödigt.Ganska onödigt var det väl också att han slog sönder sin klubba som man hämtade från förrådet IDAG. 1000 spänn åt helvete är ganska onödigt pga att man blir arg tycker jag. Ganska onödigt var det också att han blev avstängd i 1 match också.
Kom hem och tacosen var redan färdigserverad.
Tvn blev förövrigt ganska bra. Ovant att se på en så stor tv, men antar att man vänjer sig. Fin är den i alla fall, och otroligt bra att kolla fotboll på ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0