Tisdag 4/12

Åkte till skolan igår i allafall. Gick väl ganska bra tror jag. Är så rädd att jag ska må dåligt, men det gick hyfsat.
Idag har vi börjat lite smått med hästens tänder. Är väl inte det mest intressanta som jag läst om, men det duger. Sedan har vi kollat på en föreläsning, och varit på APU-samtal. Antagligen blir det att ha utlandsAPU 4 veckor i sommar, och då blir det antingen Irland eller Spanien. Vet inte riktigt, det beror lite på vilken inriktning jag väljer, och jag har inte bestämt mig än. Sen är detbara att börja leta efter plats att vara! Känns ju super :/
Vi har suttit med företaget idag, fick inte sålt några handdukar, vi var ganska mycket för sena med det idag. Utnyttjar inte folk tiden då vi får äta?
Imorgon ska vi ha Lena i häst och stallskötsel. Hon har kommit tillbaks nu, och jag vet inte riktigt om jag kan se det som positivt eller negativt. Lena är mycket bättre i det praktiska, men Agge är betydligt bättre teoretiskt. Iof är det ju mest praktiskt vi har, men.. Aja, vi får se. Undrar bara vad vi ska ha med Lena, känner att man är inte så "kompis" med henne som man är med Agge. Tycker om henne, vill inte att hon ska sluta! =´(
Nu blir det att arbeta lite med min körning. Sen är jag helt klar, och det GLÄDJER mig! Det arbetet har tagit väldigt mycket av min tid. Inte för att jag kommer få bättre betyg ändå, men skit samma. Jag har lärt mig en hel del av det i alla fall, och det är väl huvudsaken?
By the way fick jag MVG på mitt hästprov..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0