Underbar helg, gumman

Jaa.. Vet inte riktigt när jag skrev nu sist. Har haft ganska fullt upp faktiskt.
Men i vilket fall som helst, igår tog jag bussen till gbg. Jobbigt med massa ungdomar sittades framför som typ äter upp varandra? Aja, Jennipher mötte iaf upp mig, och vi gick in i nordstan ett tag innan vi checkade in på our hotelroom. Hotell Liseberg Heden. Helt okej, var det, men som vi tjejer är, gjorde vi det stökigt direkt ;)
Vi gick sedan vidare till stan, köpte lite skit och sådär :) Pojkar utanför kondomeriet, hmm, inte fullt så underbart. När klockan blev lite mycket gick vi till en grekisk restuarang och åt souvlaki. Så jävla gott var det, och vi blev totalt proppmätta! Sedan gick vi och kikade vad för bio som gick. Bestämde oss för solstorm shit, jag kom ihåg, J! :D Men klockan var inte inne för det, och vi fick  gå i stan lite till.  Hata desperata folk som försöker vara några efterhängare?! Kollade sedan filmen, vilken var GANSKA kristen om man säger så :S Men ändå, den var ganska okej iaf. Inte dåligt. Fast den ÄR ganska svår för 2 blondiner att förstå ;) haha. Väl på hemgång, vi var livrädda! Visslanden hit och dit och vi var rädda, men vi klarade oss till hotellet. När vi kommit dit, lade vi oss ganska direkt efter att vi kollat klart på filmen på tvn.
Klockan ringde och det var dags för duschen för min del. Sedan hotellfrukosten som väl både var positiv och negativ på sina håll :P Gick vidare till nordstan och fikade en bra stund. Gott var det. Tog sen spårvagnen till liseberg och mötte familjen. Gick på liseberg i någon timme innan vi mötte våra kära släktingar från Grekland. Jennipher fick naturligtvis träffa dem, och hon verkade tycka mkt om dem :P Massa tjejer som tar kort på Rasse och så när vi är ute. Tröttnar han inte?!?!?!
Vi skjutsade hem J och sa hejdå. Saknade henne redan från när hon stängde dörren. Vi har så kul ihop, vännen. Älska dig!<3
Åkte sedan iväg till en annan vän. Satt och pratade strunt och annat som man inte gjort på ett tag. Riktigt kul att se honom :)


GOD JUL!
Ps. Undra om jag varit dum, har inte hört tomten än..

Kommentarer
Postat av: Jennipher

Jag var bara tvungen att kommentera detta nu också! :) jag älskar sånna här minnen :) <3

2009-09-23 @ 23:34:18
URL: http://jeennipher.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0