Äntligen!

Äntligen är min APU slut! Det är synd att man ska behöva gå runt och längta på att ens framtida arbete ska gå mot sitt slut så man kan börja med lektioner igen, men.. Aa, alla vet hur strömma är.
Vet inte vart jag ska börja, var ett tag sedan jag skrev nu.. Har varit mycket att göra på kvällarna, så inte riktigt hunnit. Inte suttit vid en dator på evigheter..
I onsdags åkte iaf jag, Paulina, Moa och Elin till 4-gott. Underbart. Jag köpte 1,2 kg godis, och det är gott. Tror inte jag saknar en enda godissort dem inte har.. Iaf, vi har SJUK humor, och jag kan inte förklara här varför, hur eller hur vi bär oss åt, men vi är iaf helt knas.. Denna trevliga dag var väl den första dagen "proffset" började på strömma. Shit vilket självförtroende! :/ Men, men..
Kent kom på torsdagen och red Jusse. Gick bra, men han vill nog inte utsätta sig för ngt galet.. Barbro har förresten varit ute med Triton varje dag. Hos veterinären vart det ett glatt besked iaf. Och han har nappat på behandlingen och han blir bättre! Nu ska han ledas i 3 veckor, sedan blir det uppsuttet runt lika länge, sedan blir det några veckors skritt innan traven kommer in. Efter ganska mycket pyssel av oss alla APU elever dessa veckor, tyker jag om honom trots allt. Han är en fin häst..
Åkte hem ganska tidigt idag, skönt att komma hem tänkte jag. Blev dessvärre inte överrraskad när min mamma skulle iväg och shoppa. *suck* Men det är sånt man får stå ut med med min mamma, och jag tycker om henne för det :)
Sen fick jag ju reda på att jag fick 70% på mitt gräsprov, vilket betyder MVG, och jag trodde jag skulle dö. Det hör till att inte få mer än G på Jonnys prov.. Iof fick Elin 10% då hon skrev GRÄS på en fråga. haha. Fan vad alla måste ha fått massa fel då om jag var 3:dje bäst delat med Paulina på 70%!
Idag blir det mys, sedan ta hand om Mira imorgon eftersom mamma och pappa inte är hemma. Sedan blir fest hos Elaine som fyller 20.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0