Då var man här igen

På skolan igen. Oh yee. Im so happy.
Vi var iväg i några timmar på polisrytteriet. Såg när de tränade sina hästar en bra stund, och vi fick själva hjälpa till lite från marken. Det var roligt att se, fast det är ungefär som man tänkt sig. Metoderna är nog ganska bra, fast jag tror att hästarna behöver ännu mer träning än 1 gång varannan vecka. Vissa var iof nya, men lite försiktiga av sig. Inte kanske om man jämför med ett "normalt" halvblod, eftersom de rutinerade hästarna var sjukt lugna!
Var fruktansvärt hungrig, och det visade sig att vi skulle fika innan också. suck. men när vi kom hem fick vi chicken nuggets. :)
Imorgon har vi prov på häst vid hand. Jättekul, när man inte ens har de kläderna här på skolan som man behöver. Trir iof inte att jag har det hemma heler, men ändå. Väldigt dålig stil att hon säger det såhär sent.. Men, men. Vi ska ha gympaskor, hjälm, handskar, spö, vit polo, marinblå tröja utan tryck och luva, och vita byxor. Känns ju super att jag inte ens har ngn tröja utan luva alls. haha. Ingen vit polo heller iof, men har en piké som jag duger. Hoppas jag.
Ska väl jobba på körningen nu tror jag. En inlämning som jag inte ens har läst hälften i boken och har redan skrivit 4 sidor. Man behöver väl egentligen inte skriva mer än typ en halv tror jag. haha. Antar att den blir runt 7 sidor. Känner mig så jävla onödig :/

Hur gör man så ett öga slutar rycka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0