En dag att prata ut

Jag kommer att åka hem imorgon vid lunchtid. Åka hem. Förhoppningsvis sitta och prata med mamma jättelänge. Jag hoppas det iallafall. Hon är den enda som har sett mig i alla situationer tror jag. Inte många av mina kompisar som sett att jag gråtit pga känslor. Har någon ens sett det?
Sen på onsdag är jag ledig. Eller aa, jag tog mig ledigt. Jag kommer åka ner till stan någongång under dagen och träffa Kicki där. Kommer bli jätteskönt. Tror inte vi pratar om mina känslor då. Kanske bara lite lätt.. Tar en fika och titta på lite julklappar. Får ta det riktiga snacket när hon kommer hem till mig på fredag och sover hos mig. Ska bli redigt kul, har inte gjort det sedan 8:an, 9:an eller ngt. Så jävla synd att man inte kan träffa sina kompisar i Borås mer än vad man gör. Tycker inte om det.. :( Vill att alla ska samlas här. Förstå vad skönt det hade varit?!

Kommentarer
Postat av: Jennipher

Jag har inte sett dig gråta, för du brukar inte gråta öppet. Men jag vet ju inte vad det handlar om, och du vill inte berätta, fastän jag frågat. Då är det inte så lätt, men jag finns här för dig, jag och jonna finns här för dig! Vill du prata kom till oss, vi kan ägna all tid i världen om du vill, eller ja, det kanske är bra om vi går på några lektioner, men annars så finns vi här för dig.

2007-11-26 @ 20:24:53
URL: http://jennipher.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0