Fredagen den 9:de<3

Provet gick skit idag! Shit alltså :/ Men jag antar att jag är den enda som inte ser någon skillnad på massa grässorter.. Vi hade körning med Barbro och det var väl sådär kul..

Det går inte riktigt att förklara den känslan jag har till att flytta till enkelrum. Okej, jag kan säga att jag trodde aldrig att det skulle hända. Skulle JAG vilja bo själv? Nej, det var inte min grej. Jag bodde bra. Jag och Jonna hade det bra som vi hade det, och jag tror inte att någon av oss hade tankar om annat.
Nu är det annorlunda.
Att få ha något eget var bättre, smidigare än jag trodde. Det tog väl ett tag att flytta och göra iordning allting. 3 timmar för att vara mer exakt. Som tur var, behöver jag inte köpa någonting till rummet nu, eftersom jag redan hade så mycket som var mitt på vårat rum innan. Ska bara ta med mig galgar hemifrån. Att göra iordning sig på kvällen själv, sova själv, gå upp själv. Allt gick jättebra, och jag sov utomordentligt bra. Det enda är väl madrasserna som ska bytas ut.

Idag har det varit en lika kort dag som vanligt, och vi var inne i stan och köpte kläder till pappa eftersom det snart är farsdag, sedan köpte väl mamma lite kläder som vanligt. Hemma igen och pussade på Mira som har fått ett eget "hus" att sova i. Hon tycker om det! :)

APU i 2 veckor. Kommer bli jätteskönt att vara borta nu ett tag. Borta från allt, fastän jag är på skolan. Är skönt att få ha det gjort. Linnéa sa att jag kunde få välja ngt annat om jag hade velat, men jag ville inte det. Jag vill ha det gjort på Strömma. Och jag vet redan vart jag ska vara nästa gång :)
Var någon lektion om utlandsAPU också, som jag så gärna vill åka på. Ska nog se till att fixa det, men vet inte vem jag ska åka med än. För antagligen får man inte ens får ha fått en IG-varning för att följa med. Men vi får se. Annars får det bli på ngt eget fixat ställe i Sverige. Helt hos ngn bra ryttare så man kan iaf komma hem över helgerna alt någon helg.


2½ år med min darling idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0