Godmorgon

Ingen av oss sov väl jättebra i natt. Antar att det har med att göra att jag är så orolig över att det ska hända Mange ngt. Ngt som jag själv inte har styr över..
Annars har det varit en lugn morgon och älskling hade gjort frukost. Bara för vanlighetens skull och att det inte skulle vara såå olikt andra mornar ;) Kollade på 2 program av 8 simple rules, det är bra! Han skulle visst till volvo idag också, till min stora förtret. Blev ledsen, eftersom jag åker till skolan sent idag. Men, men. Han har en egen vilja han också. Likaså som jag, som hellre åker hem än att sitta där och snurra på stolen.
Åker ju ner till skolan idag. Kommer kännas konstigt att inte ha någon att prata med, umgås med och allt det där. Och knappt någon vet vart jag bor eftersom jag flyttat.. Men det fixar jag. Bara man inte sitter inne på sitt rum och tjurar, utan går runt och letar lite, så blir allt super. Moa och Paulina kommer ju idag :) Sedan har jag tv, dvd och sånt att fixa iordning. Grenuttag kommer jag att behöva ta med mig. Antar att jag kommer glömma det :S Mitt minne sitter någon helt annanstans än i mitt huvud, måste jag bara meddela.

SAKNA!!!!!

Dåligt samvete? Japp, igår gick jag 1400 steg. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0