Jobb osv

Mange åkte tidigt, kl 5 imorses och fiskade. Åkte typ iväg någonstans. Mamma väckte mig vid kvart i 10. Jag skulle börja jobba kl 10.. Åt en snabb frukost och började. Hann inte så länge, skulle hjälpa Rasmus med läxorna också, men det gick inte speciellt bra. Skit svåra frågor! Fattar inte att 8:or kan få så svåra. Finns inte i böcker och inte på nätet. Hur fan ska man då få tag i dem? :S Ser inte direkt fram emot att få egna barn att hjälpa dem med läxor. Jag är så oerhört.. ja. hur man nu säger. Fattar inte Rasmus tillräckligt snabbt, blir jag arg. Vill inte direkt vara någon surtant :P Jobbade totalt 8 timmar, men kändes inte direkt så. Kändes mer som 2.
Jag gick ut med Mira en stund, hjälp vilken dimma! :O Mamma tog upp mig och skjutsade mig till Mange som var superstolt över sina fiskar. Inte för att jag vet hur man kan vara det. Man kan lika väl köpa i fiskeaffären. Aa, jaja. Nu ska vi iaf in i duschen ihop, sedan blir det Sverige-Spanien senare! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0