Ledigt

I tisdags var det ju häst vid hand. Det gick väl ganska bra tror jag. Agge sa att hon aldrig sett Blondie så fin, och det var ju självklart ett stort plus! Var riktigt nöjd med knopparna (eftersom han har så fruktansvärt mycket man!) innan han skakade av sig alla. Haha. Aja, det var bara att börja om. Efter alla var klara fick vi reda på resultaten, och både jag och Wibben fick tre 7:or och två 8:or. Bäst resultat av alla oss, så det kändes väl helt okej :)
Jag och Jonna tog bussen hem kl 1, vi hade bara svenska som jag inte orkade gå på. Kom hem vid halv 4 ungefär, hann vara i stan en liten stund innan Sandra kom. Mange kom hem en liten stund innan jag åkte med pappa och rasmus till ishallen. Vi passade på att handla lite också. Kl 10 var vi hemma igen, och vi kollade någon konstig film innan jag och mamma lade oss. Skulle ligga inne hos mamma den natten, vet inte hur länge sedan det var :/ Pappa vill alltid ha min säng, så jag lät honom ha den. Riktigt mysigt var det att sova med mamma iaf :) (och Mira jämte mig under täcket såklart)
Dagen efter vaknade jag vid halv 8 och kunde verkligen inte somna om. Kändes förjävligt.. Mamma hade åkt iväg, men kom tillbaks vid 12, så vi åkte in till stan. Åt lunch och köpte lite saker som jag kan ha på mig tills imorgon då jag, Sandra, Jeanette, Terese och mamma ska på julbord på Grand. Sedan blir det en trappa ner och ha lite skojigt :)
Kl 3 träffade jag Kicki, och vi var tillsammans till kl 7. Köpte lite nya smycken och lite så. Åt lunch med henne också. På något speciellt ställe. Ingen kan väl gissa vart? ;) Roligt att träffa henne när det väl blir av. Eller aa, när båda har tid. Det blir inte så ofta, och är ledsen för det :(
Kl halv 8 tog jag och Jonna bussen tillbaks till skolan och strax efter kom Jennipher också. Började jobba lite på körningen igen, sedan blev det filmtime!
Idag. Skulle varit iväg. Hade bara idrott idag, hade likaväl kunnat förbli hemma resten av veckan.. men men. Det blev inget studiebesök. Han (travtränaren) hade blivit sjuk, så det blev inget av det. Vi hade körning 4 timmar senare iaf. Tycker inte om Birk.. Iaf inte så bra innan, men till mitten/slutet av passet tyckte jag om honom jättemycket, för då blev han trött och lydig. haha. Nja, han bits ibland. Eller nafsar, vill inte stå still, och är VÄLDIGT lekfull! Det är nog så man förklarar honom tror jag. En stor häst som tror han är liten. Han leker med vattnet i vattenkoppen. trycker in den hela natten så är helt blött på morgonen. Det tycker han är kul. Sedan blev det hink på prov, men han tog i hoven i det och skrapade, så allt åker ut. Nu har han fått en extra krubba, så han kan ha vattnet i den gamla krubban. Det funkar bra, fast han sölar ner det rätt gött också ;) Han är söt. Lite iaf.
Efter körningen åkte jag och dubbla J till banken för att öppna det där förbannade kontot som vi pratat om så länge. Nu är allt färdigt, bara att börja sälja så mycket vi kan! :D


Kommentarer
Postat av: moa!

haha de e väll klart att du gillar BIRRRKKKK! ;D haha

2007-11-30 @ 23:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0