Liten uppdatering

Hade väl 1 timme på mig ungefär att föra mig iordning innan jag skulle ner till stan. Kändes SÅDÄR stressigt! Fixa hunden också, hon skulle ut, också. Och jag skulle duscha. Men det gick bra ändå :) Efter 40 min var vi klara.. Åkte ner till stan, och väntade medan Frida och Philip var på BVC. Åkte med dem hem till Sandhult och var där resten av dagen innan Coffe körde hem mig. Fikade och tjötade i några timmar. Hann mysa lite med Philip också. Frida är duktig på att baka :D Träffade inte C så mycket, men det finns fler dagar på året, och Frida var lika bra som sällskap hon :)
När vi kom hem var Mira 1½ timma efter med sin mat, men åt gjorde hon! :D Duktig hund! Så vi går ut och går, sedan ska jag vara lika onyttig som vanligt och äta på mcd. Men det är gott, hoppas det är en bra ursäkt? :/
Nee, nu ska det bli skönt att lägga sig i soffan, mysa lite med älsk och sen äta världens godaste mat. Myyyys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0