Lördag

Då var det lördag idag. Tiden igår gick snabbt, fast idol kändes extra långsamt eftersom det var 2 låtar per pers. Var redigt trött. 2 veckors APU på Strömma är inte att leka med. Har lagt mig kl 9 varenda kväll, ibland halv 10 om jag haft kvällsfodring. 06.15-16.00 + kvällsfodring och stenhårt arbete.
Dagen idag kommer kännas lååång. Ska snart ner och duscha, älsk åkte tidigt idag för att jobba en stund. Tråkigt tycker jag, men det behövs kanske. Inte vet jag. Manges pappa skjutsar iväg oss sedan idag när vi ska åka, och innan dess kommer inte Mange hit, så kommer få göra mig iordning helt ensam. Hata! Sen har jag ju Mira att ta hand om. Det är tur att hon finns :)
Mamma och pappa tog mig till matbordet idag, angelägna om att tala om min julklapp. Jag ville verkligen inte egentligen, men dem sa att jag var tvungen att veta eftersom det var kombinerat julklapp/födelsedagspresent. Men nu vet jag iaf vad jag får, och jag får välja vilken jag vill. Känns bra, hade nog inte velat att dem hade valt en åt mig.. Först sa dem att dem hade köpt häst och jag blev jättearg, men det visade sig att de skulle köpa en laptop :)
Nu ska jag ner och duscha, sedan kolla lite tv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0