Måndag 5/11

Jennipher kom tidigt idag. Ville somna om en stund, men gick inte så bra..
Annars har det varit en lugn dag förutom Britts träningspass! Gud, det var verkligen jättejobbigt :/ Grejen är ju den att jag tvivlar på att det blir så mycket lugnare med Stefan. Sen hade vi ingen svenska för vi hade ingen sal. Skönt! Så sen ska jag och Jennipher åka till Sätila en stund. Sen blir det samkvämsmöte för hennes del. Vet inte om jag kanske ska följa med, bara för att ha någonting att göra.. Sen blir det film. Antagligen strandvaskaren, men kan bli en annan också. En skräckis blir det iaf.
Nu är det dags att gå och äta. Dem har så dålig fantasi, dessa mattanter. Makaroner och köttbullar. Fast jag får köpa ngt annat i Sätila också. Tror jag. Nya pizzaägare ju ;) haha. Nej, nu får jag sluta vara så onyttig. Fast grejen är den att jag har alltid en ursäkt varför..


Jag saknar dig. Jag ville inte lämna dig i det sticket. Förlåt. Dumma skola! Och jag menar det. Varenda ord...

6606, dagen är inte slut än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0