Onsdag 7/11

Idag har det varit en sådan där tråkig dag med bara en massa filmer/föreläsningar. Gick på föreläsningarna, men inte på filmerna. Den ena var riktigt bra, men den andra var förjävla dålig! Somnade nästan, och höll på att dö av uttråkning. Så, eftersom jag och Jonna ska flytta imorgon, började vi att packa istället. Sedan kollade vi alla 3 på Strandvaskaren. Bra tycker jag :D
Idag är det samkväm, och alla börjar väl bli lite nervösa.. Så många som kommer som inte är från skolan och sådär. Förstår att dom är nervösa! Jag är det, och jag ska bara sköta musiken och dra för några gardiner! Förhoppningsvis är det någon annan som kan sköta musiken också. Hoppas denne person har varit med innan, så den inte sätter på fel och skit. Då kommer jag få utbrott. Bara så ni vet. Förövrigt har jag redan haft ett utbrott idag, och jag gjorde ett hål i dörren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0