Skönt besked

Fick ett skönt besked idag i stallet att Kent var okej. Han hade bara fått sy 5 cm i huvudet, han hade en fraktur på näsbenet och hans läpp då som hade möblerats om litegrann. Kände mig enormt lättad!! Han hade fått åka hem redan på kvällen igår. Antar att det var allt blod som fick mig att bli sådan som jag blev.
annars idag har vi fått hålla på med lite allt möjligt. Tagit bort staket och sådana saker också. (för omväxlingsskull) och varit ganska mycket slavar. Men vad jag har förstått så är Hanna MYCKET glad och nöjd med oss. Känns skönt att höra :)
Annars har det väl hänt ganska lite måste jag säga. Förrutom att Moa vägrade att lämna mig ensam igår efter att vi pratat om "den andra sidan" och sån. Så jag sov inne hos dem inatt. Antog att jag skulle drömma om Kent också, men det gjorde jag aldrig.
Vid maten (i bamba) fick vi världens jävla skrattattack idag. Jag, Elin, Sofia, Paulina och Moa skrattade så jävla mycket. Alla grät, Moa höll både på att spy och fick upp mat i näsan. Shit. Alla lärare bara log hela tiden, och vi fick inte stopp på skrattet. Vet inte vad vi höll på med, men jag vet att jag har ont i mina magmuskler.
Om 2 timmar är det dags för kvällsfodring hos hästarna, och jag funderar på att gå och lägga mig eller någonting. Gör inte direkt någon nytta här..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0