Snö och UF

Idol igår var ganska bra tycker jag. Rockade loss, alla utan Andreas såklart. haha. Åt nygrillade revben och sånt gott. Mamma var på fest, Rasse spelade hockey, Filip var på fritidsgården och Simon sov. så bara jag, pappa och Mange hemma. Riktigt skönt faktiskt. Tog en promenad med Mira också. Hon är helt galen i snön!! Hon springer runt som en galning och borrar ner hela nosen i snön.

Idag har jag inte hunnit med speciellt mycket. Har varit på volvo med älsk. Var tvungen tror jag. 2½ timme i en stinkande verkstad. Tur att det finns musik säger jag.
Ska iväg sedan och äta middag. Ska bli skönt och trevligt. Däremot tycker jag inte om att ta taxi hem, men måste man så.
Nu sitter vi här och tittar på en dokumentär om Astrid Lindgren. Hon är bra. På allt. Hon är nog unik eller ngt.

Förresten var dagen då vi skulle stå med vårat företag på Borås djurpark, inte då vi trodde. Tjejen från ung företagsverksamhet hade sagt fel datum till oss, och visade sig vara med än ½ månad längre fram. Ganska skönt på ett sätt, så slipper det bli en massa krångel, men hjälp vad vi måste sälja handdukar nu... Kommer bli redigt tufft att få sålt allt tills vi ska ha betalt dem. Men det gäller bara att ligga i. Ordentligt. Sedan beställa nya inför Kinna, och för djurparken. Men det fixar vi nog. Får vara/tänka positivt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0