Snuskgubbe

Det är inte direkt den första gången som jag har mött den där äckliga gubben på busstorget. Börjar bli redigt trött på honom nu. Varför? Tycker han det är kul att se alla tjejernas skräckslagna miner? Nej, inte direkt.. Iaf, mamma ringde till polisen. Orka hålla på att ha han runkandes framför sig varje söndag. Men polisen sa att dem kan inte komma. De kunde ändå inte sätta dit honom för någonting eftersom han aldrig tagit fram den. Men hallå?! Ska folk få gå omkring sådär då utan att bli fasttagna?! Sverige är ta mig fan helt sjuka i huvudet.
I vilket fall som helst så åkte jag hem och började jobba. Vi åkte till Dalsjöfors och kollade på Filip när han spelade. Dem kom till final, Filip gjorde massa mål som ledde dem dit och så. Han var så stolt och glad så :) Duktig är han. Sedan åkte vi till stan och mamma skulle naturligtvis gå i alla affärer och så.. Sen åt vi massa god skräpmat och annat gott. haha. Mamma skjutsade mig till ishallen och fick fribiljetter och så pga pappa står vakt. Gulligt av henne. Sedan kollade vi matchen och det var massvis med folk och BHC spelade så jävla bra. Är så stolta över dem!!!! Var så länge sedan, och jag får dåligt samvete. Tycker inte om den känslan. Jag älskar fan hockey, men jag hinner inte gå på dem på söndagarna eftersom vi åker till skolan så tidigt..
Jag kom till skolan ganska tidigt, och Sofia kom in på rummet och vi satt och snackade en bra stund. Jag hade köpt mat och annat gott också.

Igår hade vi en bra dag på APU:n, och efteråt kom Jennipher hit och hälsade på! :D Jag, hon, Elin och Paulina åkte in till Sätila och hade det trevligt en stund. Jag och J köpte kyckling, potatissallad, baguetter och skagenröra. Det var underbart gott! Kollade på en jättebra fim också. Sen blev det en pratstund med Johanna innan det var dags för duschen och sen bedtime.

APU:n idag har väl varit sisådär. Fick en annan handledare idag och sådär. Hade blivit en massa skit mellan oss och Hanna, men vet inte om det är löst eller så. Hon har ett humör som är som ingen annans! Jävla humörsvängningar som ingen annan gravid människa. Fick damp igår ju. Aja, vi fick rida idag iaf. Fick Vicky, och jag var ganska stolt över henne. Hon var gosig och sådär. Ville inte ställa för höga krav på henne heller. Vicky gillar inte direkt det :/ haha. Hon skötte sig bra!
Sen kom Kent på besök! Han hade just tagit bort sina stygn i huvudet. Han hade sytt både i huvudet och på utsidan. Blää. Vi pratade väl lite. Tror inte han vill att någon ska ha dåligt samvete för det som har hänt.
Nu har jag och Elin snackat en super massa, och vi sitter här nu och gör nada.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0