Söndag 4/11

Morgonen var en bland de värsta i hela mitt liv. Usch, jag mådde så dåligt.. Åkte ifrån älskling, =´(  och kom hem. Var ledsen en stund. Inga tårar, men jag fick kämpa som en idiot för att få dem att stanna kvar där inne. Men att krama om den man älskar mest, och veta att han också gråter.. Det är.. Det värsta som finns. Då kom lite tårar..
Åkte somsagt hem, men skulle direkt in till stan för att hämta pappa och Rasmus som har varit i Tjeckien där Rasse spelat hockey. Han kom hem med en bra och minnesvärd resa i bagaget. Vi åt på mcd och pratade hela familjen. Inte ofta det blir av.. Kom hem igen och satte mig här där jag blev fast. Ska slita mig nu, gå ner och duscha och packa.


Ska man behöva gå runt och vara orolig? Kan DEN inte bara försvinna?! DEN som sabbar så många människors liv och personer i dess omgivning!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0