Stressad?

Nu är jag ledig länge :) Eller aa, jag börjar inte skolan förän på tisdag. Väldigt skönt måste jag säga. Sen är jag ledig på fredag också, men då har jag utveckligssamtal, så måste ändå ner till skolan. Blää. Det är så långt.
Åkte hem tidigare idag. Var i stan en stund först, jag Jonna och mamma. Eller aa, mamma stundtals. Åkte hem och fikade litegrann, innan jag duschade. Nu sitter jag här och måste göra mig iordning. Ska iväg om 1 timme, och här sitter jag nyduschad.. :O
Jag mår inte bra. Jag har börjat att få magkatarr igen. Ida, sluta stressa. Håll inte på att tänk på allting. Men jag försöker.. Jag vet att jag måste försöka så mycket jag kan, för att jag själv ska få må bättre! Nu går jag på medicin iaf, och hoppas att det kan hjälpa mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0