Sur morgon

Gick upp tidigare än vanligt. Inte speciellt kul, men det behövdes. Häst vid hand idag. Klädde mig, (inte korrekt, men det får vara) och åt frukost. När vi kommer ner till stallet säger Kent att vi skulle börja 9.15. Blev så jävla arg! Så kommer vi dit 1½ timme innan och är redo liksom. Tycker det är dålig stil, hon har inte ens sagt till oss att vi skulle börja då? Vi får ju skippa klassrådet, om det nu är ngt. vet inte vilken häst vi får heller, och hästarna är ute, så även om vi fått reda på det fick vi inte gå och ta in dem :( Blää på dem. Jag och Wibben ska antagligen ha Blondie. Hoppas inte han är seg, för då dör jag. Vi hade ställt in oss båda två på att få ha Gumman, så jag tror vi båda blev ganska besvikna.. :( Men, men. Får jag en häst jag inte vill ha, kommer jag bli redigt sur. Har redan poängavdrag för min klädsel ju :( Karina, Blondie, Eminente och Clown står på listan. Clown är ju inte direkt rolig om man säger så. Han kommer busa en hel del :) Tur som attan att inte Duni eller Kasanova var med. haha. Då hade jag inte varit med :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0