Tankar

Nu har vi redan slutat för dagen. Väldigt tråkigt med tanke på att.. Ja.. Tråkigt är det iaf! Men efter maten är det dags för att åka till polisrytteriet. Det ska bli spännande att se dem träna sina hästar faktiskt! Åker med Strömma hästsällskap och så..
Igår hade jag med mig lite extra saker till rummet. Har börjat att packa upp lite julsaker. Mamma gör det första advent egentligen, men blir jobbigt att ta med allt på en gång.. Men på söndag tar jag med mig lite mer. Gardiner och så.

Jag vill inte att det ska bli såhär. Jag vill inte fler gånger. Allt tär så jävla hårt. På mig, på allt. Första gången jag var själv med dig, jag har alltid varit rädd innan, då det funnits andra där. Då vet jag att jag inte behöver göra någonting. Det finns andra som kan mer än mig. Jag har inte gråtit, bara mått illa. Denna gången.. Då hade jag inget val. Antingen aggera eller så påkommer aldra följer.. Men denna gången blev jag ledsen. Under hela tiden ville tårarna ut. Det blev bara mer och mer suddigt, men jag höll mig. När du åkt, så rann tårarna oavbrutet. Jag mår inte bra. Många tankar som flyger runt.Jag vet bara en sak, och det är att jag inte vet någonting längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0