Tisdag 6/11

Igår var jag och Jennipher på samkvämsmöte i 2 timmar och typ 20 min efter kvällsmaten igen. Kom ganska långt, och vår lilla show är på onsdag. Komma hit? :D
Idag har vi haft en ganska bra dag. Dagen började iof med idrott, spinning och lite styrketräning. Sedan hade vi ridlektion i manegen med Charlotte. Hon är mkt roligare att rida för, än Lena. Man får arbeta lite mer med hästarna med Charlotte, och med Lena mer med sitsen. Wibben trillade av också, stackarn. Han fick massa mycket ont :( Hästjäveln borde hålla sig till körning eller slaktas säger jag.Hon har gjort alltför mycket sånt här för att vara okej. Okej, de där orden kanske var lite att ta i, men hon borde hålla sig till körningen, vilket hon så mycket bättre om. Hon är riktigt duktig körhäst också! Men hon tycker inte om ridningen lika mycket, och borde skippa att vara med på lektionerna..
Jag, Jonna och Jennipher åkte senare in till Sätila för att äta pizza. Nya ägare, men kebebrullaren var godare förut. Fast jag tror liksom inte att jag vill erkänna det... Aja. Sedan satte vi oss här, och om en halvtimme ska vi ha det sista samkvämsmötet. Ska bli skönt att få bukt och kontroll på allt.

Förövrigt ska jag och Jonna flytta isär nu, och vi båda ska få enkelrum. Vi ska flytta på torsdag coh byta med Mattias och Tim. Jag ska ha Tims rum - vägg i vägg med Jennipher, och Jonna ska bo på övervåningen. Vi ska borra mål i taket/golvet som titthål, sedan får vi ha ett snöre mellan fönstrerna så vi kan skicka brev. I nödfall om att Jonna inte vågar sova själv :P
Sen är det väl inte säkert, men kanske ska till Lindvallen alt. Stöten under jul. Vi har inte bestämt oss ännu , men det skulle väl vara ganska mysigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0