Torsdag 1/11

Var helt klarvaken när älsk gick upp idag. Han försov sig litegrann, skulle ju gå ut med hunden idag. Han tycker om hunden så mycket, så han glömde nästan av mig imorse :(
Han var hemma ganska sent igår, kl 9 för att vara exakt. Sedan satt vi och mätte ut någon matta till hans båt.
Alla dagars mornar är så fruktansvärt tråkiga. Vart är alla folk på mornarna? Vi har faktiskt ställt om klockan och borde då vara uppe "tidigare" än innan, klockmässigt. Varför sitter bara folket inne på dagarna/kvällarna, då inte jag sitter här?
Har väl ingenting speciellt för mig nu. Har bytt sängkläder, diskat och varit ute med vovven. Hon äter ju inte :/

JAG VET psykologer har sagt det till mig innan. Jag kan inte tänka på alla andra hela tiden. jag behöver ta mer vara på mig själv och inte tänka så mycket. Men jag struntar i vad dem säger. Jag lättar mitt hjärta genom att prata med andra, då kan jag gärna ta deras tyngd att lägga på mitt eget

Grattis
Jonna på din 17-års dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0