Torsdag 8/11

Igår. Samkväm. Det gick väl inte direkt jättebra, men de flesta verkade vara nöjda ändå. Jag måste bara få säga förlåt till Johanna, som vinkade så gulligt innan vi satte igång.. :( Förlåt!! :P Den där jävla gardinen kan ju endast dra åt *pip* Fast är ju iaf inte mitt fel, vilket känns skönt.
Har haft engelska och svenska. Har håltimme nu, sedan kolla på de förra 3orna när de föreläser om deras utlandsAPU. Får väl se om man kommer utom Sveriges gränser :) Slipper Häst lektionen, men sedan har jag ridning senare på eftermiddagen.
Ska till banken och ÄNTLIGEN öppna kontot sedan idag. Ska bli skönt att få det gjort och att inte behöva ha så mycket lösa pengar på rummet. Förresten är det ju dags att byta rum idag :D Packade allting igår, så nu är det bara att städa och flytta över sakerna! Jennipher har lovat att vara anställd av mig idag :)
Annars så har vi Gräsprov imorgon och det innebär plugg idag. Vill inte :(
Nu sitter vi bara här (Jag, Jennipher, Bex och Johanna) och lyssnar på musik och väntar på att äta ärtsoppa (fy faan) fast får pannkakor och nybakt bröd iaf, vilket är super gott :D

Förresten blir det hotell och liseberg istället med älsk på jul :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0