Uppdatering

Blev ingen gräsklippar Kjell idag, utan blev att åka och äta middag med massa folk. Var jättegott, och efter en stund tyckte jag och Mange att vi skulle vara duktiga, så vi gick från Norrmalm till Hulta. Tog ungefär 45 min, och då var vi inne på coop en bra stund också. Träffade Sofie. :D Har inte träffat henne på evigheter tror jag. Eller jo, men inte umgåtts med :( Tycka om.
Tittade på saw III tidigare idag också, den var faktiskt inte så bra.. :/ Första är den bästa av alla 3 filmerna om ni får fråga vad jag tycker. 3an var alldeles för blodig för min smak.. På slutet verkade det som att det inte riktigt var slut med filmer kan jag säga. Hoppas på mer, men på att den är mer som den första filmerna. Förstår inte hur folk kan tänka så mycket, och ha så bra fanasi?? Helt otroligt.
Nu är jag öppen för ett förslag på massa chips, vitlöksdipp och en jävligt bra film :D



5447, ska se om det kommer bli förändring.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Ida, saw 4 har släpts i USA, och gjort STOR succé där. hoppas den kommer till sverige snart så ska vi se den. eller? kan inte du ta med trean sen, har inte sett hela den med text än :S :( vill gärna se den. älskar dom filmerna! :D ses ikväll, då blir det fika och paket hoppas jag (A) :P

2007-11-04 @ 10:16:36
URL: http://rum311.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0