Det vanliga Strömma

Idag har det väl varit en sådan där vanlig dag tror jag. Idrott första lektionen. Massa skönt för mig och Jenniper. Vi fick välja lite idag, och vi valde ju ryggen. Såklart! Vi fick med oss papper hem, och jag antar väl att jag har en hemma som gärna vill bli masserad.. Sedan hade vi småföretagande i 2 timmar, då vi inte var så jätte ense om saker, men det löste sig. Jag bestämmer ju. Bara för dem att lyssna. (skämt åsido) Men till slut funkade det väl ganska bra. Är klar med hemsidan, och börjat med affärsplanen. Klara för att ta emot beställningar osv. :) Slutade efter lunch, så jag och Jonna kollade film innan vi åt potatisbullar. Brukar alltid vara gott, men dem hade ingen skinka i nu? Helt konstigt. dem var liksom vegetariska. Vi kollade på Gothika, vilken var ganska bra tycker jag..? Ganska psykisk och sådär, men jag tycker bättre om sådana filmer än att de ska vara sådär läskiga så man ändå inte tror på vad som händer. Har iof en ganska stark tro om andar och skit, men inte monster... Vi städade lite grann på rummet eftersom det är inspektion imorgon. Jag och Jonna gick väl sedan ner och duschade en lång stund. Kändes helt underbart. Nu sitter man väl här då. Längtar en hel del till nästa vecka då det är lov. Men kommer tillbaka om en vecka, och då är det 3 prov som väntar. På samma dag. Vet inte om vi fick byta dagar än, men hoppas engelskan bytte..
BHC förlorade idag mot AIK. Ingen speciellt stor förlust, men i alla fall. Man får alltid klaga när dem förlorar. Då är det någonting iaf som de inte gjort bra. Leksand på lördag! :D
Aja, nu väntar mini-pillrerna på mig på rummet, min personliga installerade klocka har ringt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0