Förändring

Det blev allt en förändring idag, och det var en kul sak att pyssla med, plus att det blev riktigt bra också. Större plats, och bättre ljud i rummet :) Vi pratade lite hemligheter också inför Jenniphers födelsedag.
Tintin bara stod där som en rädd i det kalla och blåsiga med sin 900. Sätila blev vårat ställe där sen "snygga" bilen stannade och släppte av oss. Skönt att få komma iväg en stund. Hade nästan gjort vad som helst för att få åka iväg med bussen och bara slappa och sitta någon annanstans för ett tag..

Nu tror jag allt har löst sig. Allt gammalt gråll som legat där under ytan och grott. Det växte upp till ytan en dag, och efter den dagen har allt blivit bra igen. Eller jag tror i alla fall att vi jobbar på det alla tre. ALDRIG igen ska någon av oss så som hon gjorde. Det måste alla lova mig, okej? Ni betyder för mycket för mig för att jag vill att det ska gå i stöpet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0