Första dagen på lovet

Igår efter Filips fotbollstunering åkte vi flera gånger in till stan. Mamma handlade kläder som vanligt, och färg till mormors hår. som vanligt. Hon har färgat det nu 4 gånger på 2 dagar. Har hållt på så i hela sitt liv, förstår inte varför. Gick med Mira i stan en liten stund också. Folk tittar efter henne hela tiden. Får anta att det är för att dem tycker hon är söt, och inte att hon är en råtta för att dem har klippt henne.. Ska antagligen gå ut på en långtur med henne senare. Det tycker både jag och hon om :) Fast får ha henne kopplad hela tiden eftersom hon löper, vilket inte är speciellt kul, och det tycker inte hon heller. Har aldrig koppel på henne annars. Fast nu måste hon ha på sig kläder och grejer, annars fryser hon :D Inget roligt väder att gå ut i egentligen. Duggregnar och är allmänt tråkigt väder. Vintern är på väg tror jag. Det var inte länge sedan det var sommar. Längta. Då blir det västervik igen, och Jennipher ska följa med! Får hoppas på att det blir mycket annat folk som följer med också. Och att Manges prover är klara så han kan ta sitt körkort med ro :)
Idag står väl ingenting speciellt på schemat. Hade tänkt att jag skulle baka lite nu, sedan åka hem till Mange. Fast numera har han 2 jobb, så får bli efter cefab. Duktig han är. Går upp jättetidigt på mornarna och lägger sig sent. Måste pyssla och rå om honom. Hade ett 30 minuters pass med massage vi lärt oss på idrotten i helgen, och det tyckte han om. Kanske blir någonting idag också :)

Jag mår såhär bra just nu. Jag känner mig lycklig nästan hela tiden. Jag längtar tills skolan är färdig och man kan få börja jobba. Få vara varje dag med hjärtat, det är väl det som lockar mest tror jag. Att få flytta ihop med honom har jag längtat efter länge nu. Då har vi varit tillsammans i 4 år, och hoppas att det är tillräckligt med tid för att man ska kunna flytta ihop ;) Jag och älsk har ju 2½ år nu om 1 vecka eller 2. Betyda mest<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0