Komma bort för ett tag

Det var skönt att få komma bort en stund igår. Åkte in till stan och träffade Kicki. Vi åt nästan hela tiden tycker jag? haha. Ingenting går väl upp mot mcFeast. Behövde ett par nya mjukisbyxor, vilket jag köpte, och 1 mascara. Inga byxor går upp mot dem jag hade innan. Går dem inte att få tag på någonstans? :( Mascaran blev den där nya som är grön med böjbar borst och sådär? Inga klumpar.
Satte mig på bussen upp till hulta och åkte sedan hem en stund. Var ute och gick en ganska lång promenad med Mira. Det är underbart att bara få vara ute i naturen, pussa lite på någon man tycker om och bara ta det lugnt.
BHC vann med 6-1 mot Nybro igår. Var så ledsen att jag inte hade möjlighet att gå på den! Och eftersom jag jobbar hela dagen idag, så har jag inte möjligheten att gå på IFE heller, men å andra sidan har de ingenting att spela för.
Längtar tills nästa helg. Delvis för att jag får vara själv med mamma och hitta på saker, delvis för att Jennipher ska vara med iaf första dagen, och delvis för att mormor är här. Och naturligtvis det största, att jag har en hel veckas ledighet veckan efter. Så undebart skönt. Dumma Kicki som åker utomlands när jag vill träffa henne *grrr*.
Nu är det dags att dra mig nedåt. Till undervåningen där jag började jobba för 4 minuter sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0